waar zitten we nu?
3 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: waar zitten we nu?
ja het was echt heerlijk weer vandaag.
T begon erg grijs hier maar om 11 uur brak de lucht open en heeft zon de hele dag uitbundig geschenen.
Ook ik heb wat in de tuin zitten rommelen, afstapje onder me gat en emmer ernaast.
Bas rondjes rennen om prieel.
T begon erg grijs hier maar om 11 uur brak de lucht open en heeft zon de hele dag uitbundig geschenen.
Ook ik heb wat in de tuin zitten rommelen, afstapje onder me gat en emmer ernaast.
Bas rondjes rennen om prieel.
Gast- Gast
ja het is bij jou een stukkie meer tuin Elsa
en voor de honden ook zo lekker hups naar buiten jullie
vanmorgen heel vroeg gaan werken omdat ik gisteren niet ben geweest dacht ik maar op tijd te gaan want anders zitten de honden zo lang alleen en daar kan ik slecht tegen
normaal was Ellen natuurlijk thuis en dan maakte het niet uit hoelaat ik thuis kwam
dus nu van 6 tot 11 gewerkt, boodschappies gedaan en nu lekker ff met een bakkie thee achter de pc
en voor de honden ook zo lekker hups naar buiten jullie
vanmorgen heel vroeg gaan werken omdat ik gisteren niet ben geweest dacht ik maar op tijd te gaan want anders zitten de honden zo lang alleen en daar kan ik slecht tegen
normaal was Ellen natuurlijk thuis en dan maakte het niet uit hoelaat ik thuis kwam
dus nu van 6 tot 11 gewerkt, boodschappies gedaan en nu lekker ff met een bakkie thee achter de pc
zoooo wat een weer vandaag he... eindelijk lekker van kunnen genieten.
eerst vroeg met de honden naar het bos.. later nog een keer met roos en de honden
toen op naar de vogelbescherming waar ik fotos moest maken bij een evenement (vraag me niet meer waar het overging want dat ben ik al vergeten)
en daarna heerlijk buiten in de tuin bezig geweest...
terras helemaal opgeruimd en schoongespoten met hogedrukspuit..
was net gestopt kwam er een vriendinnetje of ze ook een stukkie mocht doen.. dus zij ook.. ik ondertussen de ramen lappen bij het terras... en nog wat in de tuin gewerkt ook
denk dat ik morgen niet op of neer kan.. maar ik heb genoten... t is morgen toch geen echt mooi weer volgens de voorspelling dus ik heb het er maar van genomen.
hhoop jullie ook!
nu zo eens de fotos bewerken en bekijken.
dan kan de man in kwestie er verder mee.
eerst vroeg met de honden naar het bos.. later nog een keer met roos en de honden
toen op naar de vogelbescherming waar ik fotos moest maken bij een evenement (vraag me niet meer waar het overging want dat ben ik al vergeten)
en daarna heerlijk buiten in de tuin bezig geweest...
terras helemaal opgeruimd en schoongespoten met hogedrukspuit..
was net gestopt kwam er een vriendinnetje of ze ook een stukkie mocht doen.. dus zij ook.. ik ondertussen de ramen lappen bij het terras... en nog wat in de tuin gewerkt ook
denk dat ik morgen niet op of neer kan.. maar ik heb genoten... t is morgen toch geen echt mooi weer volgens de voorspelling dus ik heb het er maar van genomen.
hhoop jullie ook!
nu zo eens de fotos bewerken en bekijken.
dan kan de man in kwestie er verder mee.
nou vandaag toch ook nog een heerlijke dag
de wind kwam al wat opzetten dus het voelde wel wat kouder
wij zijn niet veel buiten geweest
hadden de laatste klusdag bij mams
morgen komen ze de andere kamers doen en dan hopelijk heeft ze een poosje rust
je kan goed merken dat ze een stukkie ouder wordt ze is erg moe logisch toch
ze is al een aantal weken met de voorbereidingen bezig en het is een behoorlijke klus
alleen moeten ze morgen nog wat rechttrekken ze hebben vorige week niet zo strak gelegd waardoor er bobbels
zijn onstaan ze hebben beloofd dit morgen op te knappen
zo niet heeft ze al gezegd gaat ze niet betalen (pppfff dan kan ze goed haar mannetje staan hoor)
ik ga morgen wel ff kijken hoe de stand is
de wind kwam al wat opzetten dus het voelde wel wat kouder
wij zijn niet veel buiten geweest
hadden de laatste klusdag bij mams
morgen komen ze de andere kamers doen en dan hopelijk heeft ze een poosje rust
je kan goed merken dat ze een stukkie ouder wordt ze is erg moe logisch toch
ze is al een aantal weken met de voorbereidingen bezig en het is een behoorlijke klus
alleen moeten ze morgen nog wat rechttrekken ze hebben vorige week niet zo strak gelegd waardoor er bobbels
zijn onstaan ze hebben beloofd dit morgen op te knappen
zo niet heeft ze al gezegd gaat ze niet betalen (pppfff dan kan ze goed haar mannetje staan hoor)
ik ga morgen wel ff kijken hoe de stand is
Ja het was stukken frisser gister.
De dag naar t westen is super verlopen.
Zijn op drie adressen geweest en waren om 10 uur savonds weer thuis.
Bas heb ik om 8 uur opgehaald en de daarna de was aangezet en op de bank gekropen.
Nu ff recht op voor bakkie maar duik zo me nessie in.
De dag naar t westen is super verlopen.
Zijn op drie adressen geweest en waren om 10 uur savonds weer thuis.
Bas heb ik om 8 uur opgehaald en de daarna de was aangezet en op de bank gekropen.
Nu ff recht op voor bakkie maar duik zo me nessie in.
Gast- Gast
meestal probeer je zo'n dag wel optimaal te benutten wel een beetje druk 3 adressen maar ze waren vast alledrie blij jullie weer te zien
nu nog bijtanken voor je
mijn moeder is ook opgelucht
ze krijgt hele nieuwe vloerbedekking er zat een weeffout in dus de hele boel moet er weer uit dat is wat minder maar goed ook dat zal wel weer lukken
het bleek ook dat het gelijmd moet worden (gelukkig hadden ze dit nog niet gedaan)
vandaag hebben ze de slaapkamer en serre gelegd en dat
ligt een stuk mooier als de woonkamer dus ze heeft er weer vertrouwen in
vanmiddag naar de peut geweest en dat was ff een heftige behandeling
waar ik goed de nawerking van voel
blijf morgen dan ook mooi een dag thuis heb ook geen yoga dus ik ga de deur niet uit
vanavond mijn solarium uitgeprobeerd die ik voor mijn verjaardag heb gehad
ik had hem namelijk weggegeven aan mijn zoon omdat ik dacht er niet meer onder te gaan
dit was nog naar aanleiding van die dame in Amersfoort ivm stroomstoringen
maar ik mis hem zo ontzettend vanwege mijn spieren en ook wel mijn kleurtje dat ik een andere heb gekregen
en het was ouderwets genieten!!
nu nog bijtanken voor je
mijn moeder is ook opgelucht
ze krijgt hele nieuwe vloerbedekking er zat een weeffout in dus de hele boel moet er weer uit dat is wat minder maar goed ook dat zal wel weer lukken
het bleek ook dat het gelijmd moet worden (gelukkig hadden ze dit nog niet gedaan)
vandaag hebben ze de slaapkamer en serre gelegd en dat
ligt een stuk mooier als de woonkamer dus ze heeft er weer vertrouwen in
vanmiddag naar de peut geweest en dat was ff een heftige behandeling
waar ik goed de nawerking van voel
blijf morgen dan ook mooi een dag thuis heb ook geen yoga dus ik ga de deur niet uit
vanavond mijn solarium uitgeprobeerd die ik voor mijn verjaardag heb gehad
ik had hem namelijk weggegeven aan mijn zoon omdat ik dacht er niet meer onder te gaan
dit was nog naar aanleiding van die dame in Amersfoort ivm stroomstoringen
maar ik mis hem zo ontzettend vanwege mijn spieren en ook wel mijn kleurtje dat ik een andere heb gekregen
en het was ouderwets genieten!!
Vandaag een heerlijke dag thuis
vanmorgen een overgooier geknipt en gedeeltelijk zitten naaien
daarna de boel gestofzuigd en een beetje rommel opgeruimd
lekkere ovenschotel klaargemaakt en dan is het alweer wandeltijd
zo'n dag vliegt om
helaas geen zonnenbankje wordt weer eens voor de verandering ongesteld na nog geen 3 weken grrrr zal blij zijn als die zooi echt over is
vanmorgen een overgooier geknipt en gedeeltelijk zitten naaien
daarna de boel gestofzuigd en een beetje rommel opgeruimd
lekkere ovenschotel klaargemaakt en dan is het alweer wandeltijd
zo'n dag vliegt om
helaas geen zonnenbankje wordt weer eens voor de verandering ongesteld na nog geen 3 weken grrrr zal blij zijn als die zooi echt over is
Ja zat ik ook al aan te denken... Lekker voor je gevoelige buikje lijkt mij..
Gast- Gast
Gisteren behoorlijk ziek geweest overgeven diarree misselijk duizelig en natuurlijk een aanval, vandaag gaat het weer wat beter.
mag ook niet ziek worden anders wordt ik vrijdag niet geopereerd brrr gaat nu wel snel, ga morgen wel 'werken'even uit huis uit.
mag ook niet ziek worden anders wordt ik vrijdag niet geopereerd brrr gaat nu wel snel, ga morgen wel 'werken'even uit huis uit.
Gast- Gast
Nee inderdaad Anja niet ziek worden hoor.
Ik duim voor je dat het snel vrijdag is en jij voor die tijd niet ziek wordt.
Ik duim voor je dat het snel vrijdag is en jij voor die tijd niet ziek wordt.
Gast- Gast
nog 1 nachtje Anja dan "mag" je weer
heel veel succes gewenst
laten we hopen dat je dan voorlopig eens niet meer onder het mes hoeft
tuurlijk kan je er dan wel onder maar dan moet ik een onderbroek aan en dan daarna ga ik door de warmte nog harder vloeien dus ik wacht nog maar even
gisteren mijn theedoos afgeschilderd nu nog een beetje opschuren en dan in de lak en klaar is de klus ik zal er een foto van maken tot zover hij is errug leuk geworden
heel veel succes gewenst
laten we hopen dat je dan voorlopig eens niet meer onder het mes hoeft
tuurlijk kan je er dan wel onder maar dan moet ik een onderbroek aan en dan daarna ga ik door de warmte nog harder vloeien dus ik wacht nog maar even
gisteren mijn theedoos afgeschilderd nu nog een beetje opschuren en dan in de lak en klaar is de klus ik zal er een foto van maken tot zover hij is errug leuk geworden
Nou het is niet de laatste keer ziekenhuis op 8 april wordt op de operatiekamer een zenuw in mijn rug stil gelegd gelukkig niet onder narcose.
De diarree is weer over het gaat nu wat beter allemaal.
En leuk Petra een zelf geschilderde theedoos.
En bedankt voor het duimen allemaal.
De diarree is weer over het gaat nu wat beter allemaal.
En leuk Petra een zelf geschilderde theedoos.
En bedankt voor het duimen allemaal.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: