Liesje????
4 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Liesje????
Gisteren de uitslag gekregen. Wat er op de fotoos te zien was was ook op de mri te zien. Cyste op heupkop. 6 Augustus naar de orthopeed.
Heb jij de uitslag van je fotoos al Petje?
Heb jij de uitslag van je fotoos al Petje?
6 augustus is al lekker snel zeg.
biij welke ga je?
succes in ieder geval
en petje al uitslag?
petje is vandaag de hortop daar horen we niets van!
biij welke ga je?
succes in ieder geval
en petje al uitslag?
petje is vandaag de hortop daar horen we niets van!
Dat is echt snel Monica nu maar weer kijken hoe het verder gaat, hopelijk kunnen ze je van de pijn verlossen.
Marlies hoe is het met jou rug nog steeds knudde?
Mijn rug gaat wel na die laatste spuit alleen de pijn in mijn rechter been is behoorlijk pijnlijk vaak weet je niet hoe je moet gaan zitten lopen enz.
Marlies hoe is het met jou rug nog steeds knudde?
Mijn rug gaat wel na die laatste spuit alleen de pijn in mijn rechter been is behoorlijk pijnlijk vaak weet je niet hoe je moet gaan zitten lopen enz.
Gast- Gast
knudde met een rietje is het hier
is niet alleen rug
lyme zit ook de boel te verzieken of rug moet ineens niieuwe dingen op eeen andere hoogte er bij pakken maar dat slaat nergens op.
dus pijnmed. weer flink aangepast en eind augustus naar amsterdam en kijken wat die lyme arts er van maakt.
loop korte stukjes met krukken en verder niet.
in huis beetje los.
maar als ik buiten los loop is het binnen een paar tellen niet meer te harden.
en geen gevoel meer in mijn voeten binnen een paar tellen
loopt erg vreemd
is niet alleen rug
lyme zit ook de boel te verzieken of rug moet ineens niieuwe dingen op eeen andere hoogte er bij pakken maar dat slaat nergens op.
dus pijnmed. weer flink aangepast en eind augustus naar amsterdam en kijken wat die lyme arts er van maakt.
loop korte stukjes met krukken en verder niet.
in huis beetje los.
maar als ik buiten los loop is het binnen een paar tellen niet meer te harden.
en geen gevoel meer in mijn voeten binnen een paar tellen
loopt erg vreemd
jeetje liesje dat is niet zo mooi zeg.
Moet je die belg niet schakelen...
Of wacht je die lyme arts af.
Kan je je hondjes nog wel verzorgen zo....
Die *** ruggen ook.
Ik ben blij dat ik met fietsie een eind .. nou ja verder kan komen dan met lopen.
Moet nog kleine maand geduld hebben dan kan ik in sneek terecht.
Moet je die belg niet schakelen...
Of wacht je die lyme arts af.
Kan je je hondjes nog wel verzorgen zo....
Die *** ruggen ook.
Ik ben blij dat ik met fietsie een eind .. nou ja verder kan komen dan met lopen.
Moet nog kleine maand geduld hebben dan kan ik in sneek terecht.
Gast- Gast
Hoop dat het bij de artsen voor jullie allemaal wel gaat helpen, bij mij is het knudde ondanks de pijn polie en morfine pleisters
Gast- Gast
jee zeg ongelofelijk dat het juist nu zo slecht moet gaan met je
balen dat je zoveel pijn hebt zeg
heb je zelf nog ideeen? of moet je echt wachten tot je naar die arts kan
balen dat je zoveel pijn hebt zeg
heb je zelf nog ideeen? of moet je echt wachten tot je naar die arts kan
Liesje,wat jammer dat je zo beperkt ben.
Juist nu je zoveel mooie vrije tijd heb.
Ik hoop dat je snel weer vooruit kan meis.
Beterschap.
Juist nu je zoveel mooie vrije tijd heb.
Ik hoop dat je snel weer vooruit kan meis.
Beterschap.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
ja wat denken jullie...
ik had echt zo iets van.. ik stop met werken omdat mijn hersenen dat werk niet meer kunnen maar fysiek gaat het juist lekker dus ik had er helemaal op gerekend dat ik op en top kon gaan genieten van fotograferen en zo
en voor de "grap" zei ik wel.. als straks mijn bed beneden staat.. (in januari als de praktijk leeg is) dan kan ik op slechte dagen schrijven en op goede dagen fotograferen maar ik had niet verwacht dat die slechte dagen meteen al kwamen.
via de neuroloog kom ik geen meter verder dus nu maar eens kijken of ik via de internist en dus via de lyme verder kom.
ik hoop echt dat ie goed wil behandelen.
en dat het ook allemaal daardoor komt!
dan kan ik tenminste uitkijken naar herstel
maar ook nu doe ik af en toe wel wat. maar ik baaaaaaal wel vreselijk maar dat hoef ik jullie niet uit te leggen.
ik had echt zo iets van.. ik stop met werken omdat mijn hersenen dat werk niet meer kunnen maar fysiek gaat het juist lekker dus ik had er helemaal op gerekend dat ik op en top kon gaan genieten van fotograferen en zo
en voor de "grap" zei ik wel.. als straks mijn bed beneden staat.. (in januari als de praktijk leeg is) dan kan ik op slechte dagen schrijven en op goede dagen fotograferen maar ik had niet verwacht dat die slechte dagen meteen al kwamen.
via de neuroloog kom ik geen meter verder dus nu maar eens kijken of ik via de internist en dus via de lyme verder kom.
ik hoop echt dat ie goed wil behandelen.
en dat het ook allemaal daardoor komt!
dan kan ik tenminste uitkijken naar herstel
maar ook nu doe ik af en toe wel wat. maar ik baaaaaaal wel vreselijk maar dat hoef ik jullie niet uit te leggen.
Balen Marlies,denk je lekker te kunnen gaan doen wat je interesse heeft en dan gaat het niet zoals je zou willen. Klotelijven van ons ook!
ja dat je baalt dat snappen we volkomen
heb je het naar je zin komt dat lijf weer in opspraak gggrrrr
maar gelukkig houd je jezelf nog steeds bezig als het een niet kan dan maar even het ander toch
heb je het naar je zin komt dat lijf weer in opspraak gggrrrr
maar gelukkig houd je jezelf nog steeds bezig als het een niet kan dan maar even het ander toch
ja vandaag weer een oplossing bedacht.
het liefst ga ik natuurlijk met fototoestel de natuur in. stuk wandelen en sfeer pakken.
dat gaat nu niet...
dus nu met boodschappenkarretje waar zo'n stoeltje aan zit (tjonge wat zijn die dingen duur zeg) gevuld met fotoattributen, kruk mee om te kunnen lopen..
naar het vlinderveldje waar onze speciale vlinder zit (beschermde, zeer zeldzaam) en daaar gewoon een uur zitten kijken.
de vlinder sliep nog.. de luilak, maar wel zitten genieten en vast "onderzoek" gedaan voor een van mijn volgende boekjes....
het gedrag van de vlinders en insecten bestudeerd zodat ik dat kan verwerken in het boek over de elfjes enzo.
de onderlinge strijd.. wie er het eerst wakker en actief is, territoriumstrijd, uitdagen en de liefde verklaren enz.....
kan ik niet lopen.. dan ga ik wel zitten!
t is niet anders maar ineens had ik het door
het is een honden uitlaatveld dus iedereen kwam vragen... wacht u ergens op?
ja op de bus!
hahahhah
dus ik uitgelegd.. onderzoek voorr mijn nieuwe boek... meteen reclame maken.
maar stiekum natuurlijk vooral letten op die bijzondere vlinder maar dat hoeven ze niet te weten.
het liefst ga ik natuurlijk met fototoestel de natuur in. stuk wandelen en sfeer pakken.
dat gaat nu niet...
dus nu met boodschappenkarretje waar zo'n stoeltje aan zit (tjonge wat zijn die dingen duur zeg) gevuld met fotoattributen, kruk mee om te kunnen lopen..
naar het vlinderveldje waar onze speciale vlinder zit (beschermde, zeer zeldzaam) en daaar gewoon een uur zitten kijken.
de vlinder sliep nog.. de luilak, maar wel zitten genieten en vast "onderzoek" gedaan voor een van mijn volgende boekjes....
het gedrag van de vlinders en insecten bestudeerd zodat ik dat kan verwerken in het boek over de elfjes enzo.
de onderlinge strijd.. wie er het eerst wakker en actief is, territoriumstrijd, uitdagen en de liefde verklaren enz.....
kan ik niet lopen.. dan ga ik wel zitten!
t is niet anders maar ineens had ik het door
het is een honden uitlaatveld dus iedereen kwam vragen... wacht u ergens op?
ja op de bus!
hahahhah
dus ik uitgelegd.. onderzoek voorr mijn nieuwe boek... meteen reclame maken.
maar stiekum natuurlijk vooral letten op die bijzondere vlinder maar dat hoeven ze niet te weten.
Ik denk dat je toch hard over een scootmobiel komt na te denken zoals je laatst vertelde of een rollator daar kun je ook veel meenemen en gaan zitten overweg , was maar hard op aan het meedenken.
Ik loop liever met de rollator dan met de kruk je hebt veel meer hou vast.
Ik loop liever met de rollator dan met de kruk je hebt veel meer hou vast.
Gast- Gast
hahaha toevallig hebben wij dit karretje marlies
althans mijn moeder heeft hem gekregen van mijn broer en nu heb ik hem te leen voor als ik naar de markt ga kan ik ondertussen ff zitten
maar zoals ik la zie jij houdt jezelf echt wel bezig
misschien is het juist wel even de bedoeling dat je niet alsmaar blijft lopen!!!
althans mijn moeder heeft hem gekregen van mijn broer en nu heb ik hem te leen voor als ik naar de markt ga kan ik ondertussen ff zitten
maar zoals ik la zie jij houdt jezelf echt wel bezig
misschien is het juist wel even de bedoeling dat je niet alsmaar blijft lopen!!!
ik loop amper.....
iik zit alleenmaar.....
ik vind het zelf weer hoogtijd om te gaan lopen!
gistern wel even kortste weg gelopen op jagtlust (van mijn verjaardag vorigjaar) naar die luchtwortels want daar wilde ik een betere foto van voor een van de boekjes.
maar gewoon zo dichtbij mogelijk geparkeerd.
dus ik hoefde niet erg ver te lopen!
iik zit alleenmaar.....
ik vind het zelf weer hoogtijd om te gaan lopen!
gistern wel even kortste weg gelopen op jagtlust (van mijn verjaardag vorigjaar) naar die luchtwortels want daar wilde ik een betere foto van voor een van de boekjes.
maar gewoon zo dichtbij mogelijk geparkeerd.
dus ik hoefde niet erg ver te lopen!
marlies ga je nog wel naar de pulp-workshop
wij hadden gisteren de uitnodiging in ons postbakje
wij hadden gisteren de uitnodiging in ons postbakje
jaja dat ga ik zeker nog
dat wil ik heel graag
heb nog niet meer zover gereden sinds mijn rug maar ik moet voor die tijd ook naar amsterdam naar het ziekenhuis dus dan kan ik weer oefenen met ver rijden.
iik heb er heel veel zin in.
dat wil ik heel graag
heb nog niet meer zover gereden sinds mijn rug maar ik moet voor die tijd ook naar amsterdam naar het ziekenhuis dus dan kan ik weer oefenen met ver rijden.
iik heb er heel veel zin in.
he gelukkig ik dacht ff owh............
nou maar duimen dat het gaat lukken
wij hebben er ook erg veel zin in
Ik heb de dames trouwens in het Archeon gezien die waren toen op het midzomerfestival met een standje en leuke dingen hadden ze gemaakt!!!
nou maar duimen dat het gaat lukken
wij hebben er ook erg veel zin in
Ik heb de dames trouwens in het Archeon gezien die waren toen op het midzomerfestival met een standje en leuke dingen hadden ze gemaakt!!!
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: