Liesje we tellen af !!!!
5 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Liesje we tellen af !!!!
klinkt goed marlies
ik denk dat jij als beste je lichaam goed aan voelt
en we krijgen superweer dan wil je toch vanzelf wel wandelen
en dan ook nog goed gaan slapen dan komt het helemaal goed met jou
ik denk dat jij als beste je lichaam goed aan voelt
en we krijgen superweer dan wil je toch vanzelf wel wandelen
en dan ook nog goed gaan slapen dan komt het helemaal goed met jou
ben ik weer even.
ben wat stil de laatste tijd.
hoe het gaat is heel wisselend..
ineens was ik er ook heel "raar" bij. hoofdpijn, misselijk, koud, warm, slap.
en lijk bleek dus ik werd door iedereen die toevallig langskwam mijn bed in gestuurd. Ha niet te bereiken zo voor het weekend en vakantie (liep mis kan ik beter zeggen) en vervangende de week daarna wel bloed laten prikken maar dat was alleen maar licht afwijkend en kon deze klachten niet verklaren.
ondertussen had ik de pijnstilling behoorlijk opgevoerd en dat hielp op alle klachten wel.. maandag ochtend huisarts kort gesproken na zijn vakantie over het bloed.. en een uur of 2 later krijg ik weer zo'n zelfde aanval van beroerd zijn. realiseerde me ook dat ik steeeds misselijker werd, dus andere pijnstilling genomen maar nu dus weer meer pijn.
belg zegt dat deze mate van pijn nog zou kunnen. afwachten tot ik half juni naar hem toe ga.
wat die aanvallen zijn weet ik niet.
vriendin van mij had het op precies dezelfde manier en precies het zelfde moment.
we konden de klok er op gelijk zetten.
zou het komen door de aswolk? geen idee...
we hebben elkaar in die tusssentijd ook niet gezien of zo dus we kunnen elkaar ook niet met iets aangestoken hebben.
voelt ook niet als griep of zo
heel raar.
maar goed.. doordat ik nu weer op andere pijnstilling zit kan ik weer minder.
zal mij benieuwen hoe de boekpresentatie volgende week gaat.
op zo'n moment gaat het dan wel omdat het moet zeg maar.. maar dan zal ik daarna wel weer met de gebakken peren zitten.
als er nu een krokant kortstje omheen zit dan is het nog wel te pruimen!
ben wat stil de laatste tijd.
hoe het gaat is heel wisselend..
ineens was ik er ook heel "raar" bij. hoofdpijn, misselijk, koud, warm, slap.
en lijk bleek dus ik werd door iedereen die toevallig langskwam mijn bed in gestuurd. Ha niet te bereiken zo voor het weekend en vakantie (liep mis kan ik beter zeggen) en vervangende de week daarna wel bloed laten prikken maar dat was alleen maar licht afwijkend en kon deze klachten niet verklaren.
ondertussen had ik de pijnstilling behoorlijk opgevoerd en dat hielp op alle klachten wel.. maandag ochtend huisarts kort gesproken na zijn vakantie over het bloed.. en een uur of 2 later krijg ik weer zo'n zelfde aanval van beroerd zijn. realiseerde me ook dat ik steeeds misselijker werd, dus andere pijnstilling genomen maar nu dus weer meer pijn.
belg zegt dat deze mate van pijn nog zou kunnen. afwachten tot ik half juni naar hem toe ga.
wat die aanvallen zijn weet ik niet.
vriendin van mij had het op precies dezelfde manier en precies het zelfde moment.
we konden de klok er op gelijk zetten.
zou het komen door de aswolk? geen idee...
we hebben elkaar in die tusssentijd ook niet gezien of zo dus we kunnen elkaar ook niet met iets aangestoken hebben.
voelt ook niet als griep of zo
heel raar.
maar goed.. doordat ik nu weer op andere pijnstilling zit kan ik weer minder.
zal mij benieuwen hoe de boekpresentatie volgende week gaat.
op zo'n moment gaat het dan wel omdat het moet zeg maar.. maar dan zal ik daarna wel weer met de gebakken peren zitten.
als er nu een krokant kortstje omheen zit dan is het nog wel te pruimen!
ja dat was me idd opgevallen dat je wat stiller bent als "normaal'
klinkt niet echt lekker marlies
jammer dat je en de ha niet kunnen vinden wat het is
heb je zelf je pijnstilling veranderd of is het op advies van de ha
klinkt niet echt lekker marlies
jammer dat je en de ha niet kunnen vinden wat het is
heb je zelf je pijnstilling veranderd of is het op advies van de ha
Liesje sterkte !!
Kan die hoofdpijn niet bij lyme horen...
Mijn achterbuuf is in sept geprikt... heeft nu zuurstof voor clusterhoofdpijn....door die tekenbeet
Kan die hoofdpijn niet bij lyme horen...
Mijn achterbuuf is in sept geprikt... heeft nu zuurstof voor clusterhoofdpijn....door die tekenbeet
Gast- Gast
meiden ik weet het allemaal niet meer.
pijnstilling verander ik zelf.
daar ga ik de artsen niet mee lastig vallen tenzij ik er niet uitkom.
5 jaar geleden heb ik dat allemaal natuurlijk al geleerd.
en bovendien ben ik zo van.. geen pijnstilling als het effe zonder kan maar als het max. nodig is tijdelijk dan is dat maar zo.. .voor tijdelijk. 15 juni terug voor controle en dan mag hij het zeggen.
en natuurlijk kan hett ook zijn dat de lyme meespeelt.
nu ik de tramadol gestopt had kreeg ik weer steeds meer pijn en ... ook weer misselijk en hoofdpijn en lam enzo...
nou ken ik mezelf.. bij echte erge pijn reageer ik met misselijkheid terwijl ik verder normaal nooit misselijk ben.
dus de ene keer komt het door de tramadol, de andere keer door de pijn en zoek daar maar eens een goeie middenweg in.
grrrrrrrrrrrrrr
af en toe ben ik het zo zat dat je dan gewoon niet weet wat er aan de hand is en er dus niets aan kunt doen.
sorry hoor... helemaal geen zin om te klagen of zo.. maar het moest er even uit.
Gelukkig slaap ik wel goed op die nieuwe matras die ik gekocht heb.
rib uit mijn lijf maar hij ligt wel goed!
pijnstilling verander ik zelf.
daar ga ik de artsen niet mee lastig vallen tenzij ik er niet uitkom.
5 jaar geleden heb ik dat allemaal natuurlijk al geleerd.
en bovendien ben ik zo van.. geen pijnstilling als het effe zonder kan maar als het max. nodig is tijdelijk dan is dat maar zo.. .voor tijdelijk. 15 juni terug voor controle en dan mag hij het zeggen.
en natuurlijk kan hett ook zijn dat de lyme meespeelt.
nu ik de tramadol gestopt had kreeg ik weer steeds meer pijn en ... ook weer misselijk en hoofdpijn en lam enzo...
nou ken ik mezelf.. bij echte erge pijn reageer ik met misselijkheid terwijl ik verder normaal nooit misselijk ben.
dus de ene keer komt het door de tramadol, de andere keer door de pijn en zoek daar maar eens een goeie middenweg in.
grrrrrrrrrrrrrr
af en toe ben ik het zo zat dat je dan gewoon niet weet wat er aan de hand is en er dus niets aan kunt doen.
sorry hoor... helemaal geen zin om te klagen of zo.. maar het moest er even uit.
Gelukkig slaap ik wel goed op die nieuwe matras die ik gekocht heb.
rib uit mijn lijf maar hij ligt wel goed!
Liesje wat klote allemaal zeg.
Waarom ben je met de trama gestopt ??
Heb je wel maagbeschermers.. want ik werd er ook zo misselijk van.
ik duim voor je dat de tijd voorbij vliegt en je controle snel is.
Sterkte
Waarom ben je met de trama gestopt ??
Heb je wel maagbeschermers.. want ik werd er ook zo misselijk van.
ik duim voor je dat de tijd voorbij vliegt en je controle snel is.
Sterkte
Gast- Gast
dat is gelukkig al een heel pluspunt dat je goed slaapt want als je slaapt kan je lichaam zich herstellen (voor zover dit mogelijk is)
in de loop der jaren heb je idd zelf wel het een en ander geleerd over pijnstillers en daarbij ben jij degene die het voelt en het denk ik wel het beste weet
sterkte
en voortaan niet zo klagen hoor
in de loop der jaren heb je idd zelf wel het een en ander geleerd over pijnstillers en daarbij ben jij degene die het voelt en het denk ik wel het beste weet
sterkte
en voortaan niet zo klagen hoor
wat? maagbeschermers bij de trama? nooit iemand wat van gezegd.
ik heb ze nog in huis van de brufen.. daar heb ik ze niet bij nodig maar ik mag nu geen brufen.
goed idee.
ik heb ze nog in huis van de brufen.. daar heb ik ze niet bij nodig maar ik mag nu geen brufen.
goed idee.
Ja ik kreeg ze bij de bruisbrufen en moest ze bij de trama door slikken...
Ook met de neurotin heb ik ze geslikt.
Daar ben ik nu allemaal vanaf...
Heb alleen s morgens die ampul voor allergie en tabletje, verder niks meer.
Ik kan er nu nog niet over uit... zo snel ik vooruit ben gegaan. Zei net nog tegen wim, half maart kon ik de trap niet op komen ... en nu ....
De behandelingen bij ververst hebben dus goed hun werk gedaan en de mensendieck waar k nog loop
Ook met de neurotin heb ik ze geslikt.
Daar ben ik nu allemaal vanaf...
Heb alleen s morgens die ampul voor allergie en tabletje, verder niks meer.
Ik kan er nu nog niet over uit... zo snel ik vooruit ben gegaan. Zei net nog tegen wim, half maart kon ik de trap niet op komen ... en nu ....
De behandelingen bij ververst hebben dus goed hun werk gedaan en de mensendieck waar k nog loop
Gast- Gast
ja lekker zeg dat het zo goed gaat.. ben echt blij voor je.
ik kijk even vandaag en morgen aan en zo nodig neem ik dinsdag wel zo'n ding er bij want het helpt bij mij altijd wel meteen!
ik zit nu op 2 tramadol. gisteren 1 en verder aanvullen met para/cod.
vandaag rustig aangedaan...
ik zal blij zijn als dinsdag avond voorbij is want ik denk dat ik dan pas kan loslaten dat het niet verkeerd mag gaan.. misschien zit ik nu wel onnodig spanning op te bouwen.. bang dat ik die avond fysiek niet vol zal houden.
we zien wel
nog effe doorzetten en dan weet ik het.
ondertussen lekker werken aan mijn nieuwe site
http://www.leukzo.nl/1/ een opzetje.. is nog niet goed allemaal.. moeten nog dingen veranderen zoals de achtergrond bij de startpagina maar de portfolio was het meeste werk.. helemaal zelf gemaakt dat "album" maar er moeten nog wat dingen veranderd waardoor er meer eenheid inkomt.
ik was nog zoekende naar wat ik het mooiste vond.
ik kijk even vandaag en morgen aan en zo nodig neem ik dinsdag wel zo'n ding er bij want het helpt bij mij altijd wel meteen!
ik zit nu op 2 tramadol. gisteren 1 en verder aanvullen met para/cod.
vandaag rustig aangedaan...
ik zal blij zijn als dinsdag avond voorbij is want ik denk dat ik dan pas kan loslaten dat het niet verkeerd mag gaan.. misschien zit ik nu wel onnodig spanning op te bouwen.. bang dat ik die avond fysiek niet vol zal houden.
we zien wel
nog effe doorzetten en dan weet ik het.
ondertussen lekker werken aan mijn nieuwe site
http://www.leukzo.nl/1/ een opzetje.. is nog niet goed allemaal.. moeten nog dingen veranderen zoals de achtergrond bij de startpagina maar de portfolio was het meeste werk.. helemaal zelf gemaakt dat "album" maar er moeten nog wat dingen veranderd waardoor er meer eenheid inkomt.
ik was nog zoekende naar wat ik het mooiste vond.
jee mooi zeg marlies
dat zal erg moeilijk geweest zijn een keuze te maken voor je portfolio
ik vind het al lastig om een onderverdeling te maken voor de foto's zelf
je site zelf is "mooi" rustig
je bent lekker bezig!!
dat zal erg moeilijk geweest zijn een keuze te maken voor je portfolio
ik vind het al lastig om een onderverdeling te maken voor de foto's zelf
je site zelf is "mooi" rustig
je bent lekker bezig!!
ja er moet een soort samenhang zijn tussen de foto's.
staand en liggend moet goed verdeeld zijn,
ik vind dat de kleuren ook bij elkaar moeten passen . daar kijk ik bij een expo ook altijd naar...
het zullen echt niet mijn mooiste foto's zijn maar nu het systeem werkt wil ik het wel up to date houden.
bruidsfotos komen er in de zomer bij van een bruiloft die ik ga vastleggen,
en zo zal er meer komen. het gaat er om dat je je kwaliteit laat zien en je visie vind ik.
in soest wordt er vrij veel op cultureel vlak gedaan. heb me daar onlangs bij aangesloten. ze waren mega blij met een fotograaf.. allemaal schilders, tekenaars en beeldhouwers zei ze.. dus fotogfaaf meer dan welkom!
op die manier hoop ik ook wat meer bekendheid te gaan krijgen maar het kost dan ook wel meer.
19 september doe ik dan voor het eerst mee met de kunstroute.. kunst tentoongesteld in bedrijven die voor dat doel dat weekend open gaat.
mogelijk plak ik daar eeen studio-evenement aanvast. afhankelijk hoe ik dan ben en bij welk bedrijf ik terecht kom.
eerst maar kijken hoe het gaat met mezelf.
ik heb nu wel geleerd dat je moet investeren in de toekomst. je ziet .... nu ik niets kan komt er van allerlei op mijn pad wat zo geregeld kan worden omdat ik het in mijn goeie tijd gemaakt heb.
staand en liggend moet goed verdeeld zijn,
ik vind dat de kleuren ook bij elkaar moeten passen . daar kijk ik bij een expo ook altijd naar...
het zullen echt niet mijn mooiste foto's zijn maar nu het systeem werkt wil ik het wel up to date houden.
bruidsfotos komen er in de zomer bij van een bruiloft die ik ga vastleggen,
en zo zal er meer komen. het gaat er om dat je je kwaliteit laat zien en je visie vind ik.
in soest wordt er vrij veel op cultureel vlak gedaan. heb me daar onlangs bij aangesloten. ze waren mega blij met een fotograaf.. allemaal schilders, tekenaars en beeldhouwers zei ze.. dus fotogfaaf meer dan welkom!
op die manier hoop ik ook wat meer bekendheid te gaan krijgen maar het kost dan ook wel meer.
19 september doe ik dan voor het eerst mee met de kunstroute.. kunst tentoongesteld in bedrijven die voor dat doel dat weekend open gaat.
mogelijk plak ik daar eeen studio-evenement aanvast. afhankelijk hoe ik dan ben en bij welk bedrijf ik terecht kom.
eerst maar kijken hoe het gaat met mezelf.
ik heb nu wel geleerd dat je moet investeren in de toekomst. je ziet .... nu ik niets kan komt er van allerlei op mijn pad wat zo geregeld kan worden omdat ik het in mijn goeie tijd gemaakt heb.
goede morgen liesje je ben weer mooi aan het rommelen geweest
mooi gemaakt weer
je blijft ook maar mooi aan het rommelen ach ja het hou je even weer van de straat
mist je de mensen nog niet in je sport school het zal een helle veranderening voor je zijn lijkt me erg stil nu of komen ze nog ag en toe buurten bij je
fijnedag ook weer knuf uit moord
mooi gemaakt weer
je blijft ook maar mooi aan het rommelen ach ja het hou je even weer van de straat
mist je de mensen nog niet in je sport school het zal een helle veranderening voor je zijn lijkt me erg stil nu of komen ze nog ag en toe buurten bij je
fijnedag ook weer knuf uit moord
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
Liesje je site ziet er mooi uit zeg !!
Fijn dat je toch nog lekker kan rommelen op de pc...
Fijn dat je toch nog lekker kan rommelen op de pc...
Gast- Gast
Mooie site Marlies! En ook zo mooi rustig in dat grijs.
Ziet er proffessioneel uit hoor!
Ziet er proffessioneel uit hoor!
zoals altijd komt alles mooi uit nu je niet uit de voeten kan heb je de tijd op je site te maken en afspraken te regelen
zo'n site gaat mega veel tijd in zitten dat weten we onderhand wel he
en zeker om een site uptodate te houden
ik heb een betaalde site opgezegd het is niet veel per jaar maar doe er zo weinig mee dat ik makkelijk op de server van onszelf kan
ben met wordpress lekker aan het rommelen voor mezelf het leuke is dat het allemaal niet meer zo moet gewoon wanneer ik zin er in heb
waar heb je deze site mee gemaakt marlies?
zo'n site gaat mega veel tijd in zitten dat weten we onderhand wel he
en zeker om een site uptodate te houden
ik heb een betaalde site opgezegd het is niet veel per jaar maar doe er zo weinig mee dat ik makkelijk op de server van onszelf kan
ben met wordpress lekker aan het rommelen voor mezelf het leuke is dat het allemaal niet meer zo moet gewoon wanneer ik zin er in heb
waar heb je deze site mee gemaakt marlies?
ik wil deze site ook op mijn eigen server gaan laten draaien
Eerst even wachten tot ik eind volg. week een nieuw ip nummer heb en dan kan ik het volgens mij op mijn server zetten en laten draaien.
ik zag ergens domeinregistratie voor nog geen 5 euro per jaar als je voor 5 jaar vooruit betaalde.
nou 25 euro kan ik wel vooruit betalen en dan de rest op mijn eigen server
ben nog wat aan het rommelen met de site hoor maar leuk dat ie jullie goed bevalt.
en ja mien, ik mis sommige contacten wel. soms loop ik even binnen bij een sportgroepje.. ze zitten hier niet zo heel ver vandaan.. gewoon even kort babbelen en weer terug.
vinden ze zelf ook heel leuk.
een aantal zou ik nog gratis op de foto zetten dus die ga ik dan toch nog weer zien.
en tja... je moet weer een nieuw netwerk gaan opbouwen he.. nieuwe mensen, nieuwe contacten enz..... daar ben ik nu een beetje mee bezig via de cultuur/kunst-kant hier in soest.
Eerst even wachten tot ik eind volg. week een nieuw ip nummer heb en dan kan ik het volgens mij op mijn server zetten en laten draaien.
ik zag ergens domeinregistratie voor nog geen 5 euro per jaar als je voor 5 jaar vooruit betaalde.
nou 25 euro kan ik wel vooruit betalen en dan de rest op mijn eigen server
ben nog wat aan het rommelen met de site hoor maar leuk dat ie jullie goed bevalt.
en ja mien, ik mis sommige contacten wel. soms loop ik even binnen bij een sportgroepje.. ze zitten hier niet zo heel ver vandaan.. gewoon even kort babbelen en weer terug.
vinden ze zelf ook heel leuk.
een aantal zou ik nog gratis op de foto zetten dus die ga ik dan toch nog weer zien.
en tja... je moet weer een nieuw netwerk gaan opbouwen he.. nieuwe mensen, nieuwe contacten enz..... daar ben ik nu een beetje mee bezig via de cultuur/kunst-kant hier in soest.
toch wel grappig he
mensen maken een kunstwerk dat willen ze laten zien
en daarnaast vinden ze het dan ook nog leuk als ze met hun kunstwerk op de foto staan zodat ze die foto weer kunnen laten zien van hun kunstwerk
(spreek uit ervaring )
mensen maken een kunstwerk dat willen ze laten zien
en daarnaast vinden ze het dan ook nog leuk als ze met hun kunstwerk op de foto staan zodat ze die foto weer kunnen laten zien van hun kunstwerk
(spreek uit ervaring )
ja ook dat.. in de studio vraag ik ook altijd mensen om dingen mee te nemen waar ze mee op de foto willen.
ik kan me dus voorstellen dat ze dan ook met een zelfgemaakt schilderij komen
altijd handig en leuk
ik kan me dus voorstellen dat ze dan ook met een zelfgemaakt schilderij komen
altijd handig en leuk
ik laat het wel door petra maken die heb 2 van die dingen naast haar buro hangen dat wil ik boven mijn bed hebben haaaaaaaaaaa en ze ken het niet vergeten want ze kijkt der iederen dag op hihi en ik wil der weer 3 hebben
het is nu kaal op zo witten muur
maar ik heb gedult ze heb zelf nog zooi zat wat ze nog eerst op moet ruimen hihi ben ik blij dat ik niet meer zo groot behuist ben hihi
het is nu kaal op zo witten muur
maar ik heb gedult ze heb zelf nog zooi zat wat ze nog eerst op moet ruimen hihi ben ik blij dat ik niet meer zo groot behuist ben hihi
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
ja ja ik mag voor mien aan de schilder
zal eerdaags even op pad gaan naar doeken
weet eerlijk gezelgd niet meer waar ik deze heb gekocht
als ik het goed heb in Rotterdam maar ze zullen ze hier in de buurt ook vast wel hebben
marlies jouw broer heeft toch een enorme server?
zal eerdaags even op pad gaan naar doeken
weet eerlijk gezelgd niet meer waar ik deze heb gekocht
als ik het goed heb in Rotterdam maar ze zullen ze hier in de buurt ook vast wel hebben
marlies jouw broer heeft toch een enorme server?
haha dat je dat weet. broer heeft server waar ze al hun muziek en films op hebben staan en dan door het hele huis hetzelfde kunnen horen en zien.
dat is maar een kleine server van 1TB
ik heb er een van 10TB! hahahahahahah erg he.. maar ja. met al die fotos
en daar wil ik nu ook langzamerhand mijn eigen sites op gaan draaien.
en jij lekker een opdracht... dat levert lekker weer centjes op!
hahahaahaah
heb je al zoveel werken dat je eens kunt gaan exposeren?
hoe is trouwens paultje zijn expo geweest???
dat is maar een kleine server van 1TB
ik heb er een van 10TB! hahahahahahah erg he.. maar ja. met al die fotos
en daar wil ik nu ook langzamerhand mijn eigen sites op gaan draaien.
en jij lekker een opdracht... dat levert lekker weer centjes op!
hahahaahaah
heb je al zoveel werken dat je eens kunt gaan exposeren?
hoe is trouwens paultje zijn expo geweest???
ik dacht ga eens terug naar marlies der onderwerpje om te vragen hoe het met je is met je klachten en wanneer je terug moet voor controle
dus bij deze mijn vraag
en zie ik dat je hebt gevraagd hoe de expo was van Paul
haha beetje laat de reactie maar was erg leuk
er hingen echt hele mooie foto's en ik blijf wel vinden dat "men" een persoonlijke smaak heeft dit heeft niks te maken met de technische kant om iets moois te vinden
appart was ook dat Tineke en ik het jaar ervoor hebben geexposeerd en dat nu allebei onze mannen aan de beurt waren
we hebben het alle 4 als erg leuk ervaren de fotocursus het heeft ons allemaal mooie/goeie/duidelijke inzichten gegeven
dus bij deze mijn vraag
en zie ik dat je hebt gevraagd hoe de expo was van Paul
haha beetje laat de reactie maar was erg leuk
er hingen echt hele mooie foto's en ik blijf wel vinden dat "men" een persoonlijke smaak heeft dit heeft niks te maken met de technische kant om iets moois te vinden
appart was ook dat Tineke en ik het jaar ervoor hebben geexposeerd en dat nu allebei onze mannen aan de beurt waren
we hebben het alle 4 als erg leuk ervaren de fotocursus het heeft ons allemaal mooie/goeie/duidelijke inzichten gegeven
leuk om te lezen over de expo van paultje
ja de reacties zijn heel verschillend
dat is juist zo leuk
ik moet a.s. dinsdag voor controle.
de laatste 2 weken lijkt het stukken voruit te gaan.
de massage slaat aan.. ik heb nog wel lasten maar iedere keer vanaf het begin al.. gaat er steeds wel wat af aan klachten.
dus we gaan vooruit.
morgen gaan we uiteindelijk niet naar bloemendaal fotograferen maar ergens anders. dan rijdt er iemand met me mee zodat we de rit kunnen delen
en dan volg. week naar bloemendaal.
ik wil dat toch wel opbouwen.
opbouwen met lopen gaat nog wat moeizaam omdat dan mijn hele lich. beurs voelt.. dat is dan denk ik weer de lyme die protesteert...
maar ik wil gewoon nu even kijken hoever ik kan gaan zonder pijnstillers zodat ik goed kan aangeven wat er nog aan klachten is en wat ik wel en niet kan.
officieel mag je pas na eeen half jaar belasten maar ik wil weten hoe zwaar mijn rugzakje mag zijn en of ik al rugspieroefeningen mag doen.
en wanneer het tijd is om bv. goeie nieuwe steunzolen of aangepaste schoenen te doen want mijn voeten reageren heel erg op deze andere stand van de rug.
verder qua lyme is mijn klacht ongegrond verklaard. natuurlijk wist ik dat al.
ik had die 2 artsen aangeklaagd die mij maag/darmkanker kado gaven maar beweerden dat ik nooit lyme gehad had, ondanks bewijs.. maar dat bewijs hadden zij niet.
geen stroobreed toegegeven.
lymevereniging heeft mij nu gevraagd of ik de verhalen wil gaan bundelen van alle mensen die daar slechte of matige ervaringen hebben, vooral omdat ze zeggen wetenschappelijk onderzoek te doen.
tegen dat ze met de uitslag komen, komen wij dan met eeen boek is het idee, een boek die laat zien dat het onderzoek nergens op slaat.
zal geen officieel boek worden maar een boekwerk.
ja de reacties zijn heel verschillend
dat is juist zo leuk
ik moet a.s. dinsdag voor controle.
de laatste 2 weken lijkt het stukken voruit te gaan.
de massage slaat aan.. ik heb nog wel lasten maar iedere keer vanaf het begin al.. gaat er steeds wel wat af aan klachten.
dus we gaan vooruit.
morgen gaan we uiteindelijk niet naar bloemendaal fotograferen maar ergens anders. dan rijdt er iemand met me mee zodat we de rit kunnen delen
en dan volg. week naar bloemendaal.
ik wil dat toch wel opbouwen.
opbouwen met lopen gaat nog wat moeizaam omdat dan mijn hele lich. beurs voelt.. dat is dan denk ik weer de lyme die protesteert...
maar ik wil gewoon nu even kijken hoever ik kan gaan zonder pijnstillers zodat ik goed kan aangeven wat er nog aan klachten is en wat ik wel en niet kan.
officieel mag je pas na eeen half jaar belasten maar ik wil weten hoe zwaar mijn rugzakje mag zijn en of ik al rugspieroefeningen mag doen.
en wanneer het tijd is om bv. goeie nieuwe steunzolen of aangepaste schoenen te doen want mijn voeten reageren heel erg op deze andere stand van de rug.
verder qua lyme is mijn klacht ongegrond verklaard. natuurlijk wist ik dat al.
ik had die 2 artsen aangeklaagd die mij maag/darmkanker kado gaven maar beweerden dat ik nooit lyme gehad had, ondanks bewijs.. maar dat bewijs hadden zij niet.
geen stroobreed toegegeven.
lymevereniging heeft mij nu gevraagd of ik de verhalen wil gaan bundelen van alle mensen die daar slechte of matige ervaringen hebben, vooral omdat ze zeggen wetenschappelijk onderzoek te doen.
tegen dat ze met de uitslag komen, komen wij dan met eeen boek is het idee, een boek die laat zien dat het onderzoek nergens op slaat.
zal geen officieel boek worden maar een boekwerk.
oh oh hebben ze jou daar voor weten te strikken
je hebt toch alle tijd nietwaar
wel goed als je verhalen kan gaan bundelen
vrees dat je behoorlijk wat narigheid tegen zult komen
wel bizar dat je geen lyme hebt gehad terwijl je er bewijs voor hebt
wat schieten ze hier nou mee op denk ik dan
wat betreft de voorschriften en regeltjes ach ja die lapt liesje aan haar laarsjes die maakt haar eigen planning
wat heel begrijpbaar is na al die dokterservaringen en operaties
je hebt toch alle tijd nietwaar
wel goed als je verhalen kan gaan bundelen
vrees dat je behoorlijk wat narigheid tegen zult komen
wel bizar dat je geen lyme hebt gehad terwijl je er bewijs voor hebt
wat schieten ze hier nou mee op denk ik dan
wat betreft de voorschriften en regeltjes ach ja die lapt liesje aan haar laarsjes die maakt haar eigen planning
wat heel begrijpbaar is na al die dokterservaringen en operaties
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: