liesje in de film
+2
mien
marlies
6 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: liesje in de film
Ja muts wel goed lezen hè!!!!!
Maar eerlijk is eerlijk. Toen je het zei moonboots las ik het ook zo
Maar eerlijk is eerlijk. Toen je het zei moonboots las ik het ook zo
je weet toch onderhand naar die 7 of 8 jaar dat het nog steeds niet goed gaat met tikken dom geboren nooit wat bij geleerd
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
hahahaha wat zijn we weer lekker
wat dacht je dan van liesje die begint je al moonboots te noemen
wat dacht je dan van liesje die begint je al moonboots te noemen
petra vertel wat betekend dat ????? ik weet het echt niet
zijn gek die meiden jo
zijn gek die meiden jo
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
nou ja zeg.. hoe komt dat daar nou te staan.. ik bedoel moon,,,. maar hoe die boots er achter komen?????? zeker nog restanten van de narcose
hahahahhaha
petra zal wel dubbel gelegen hebben toen ze het las.
ik nu ook!
voor mien.. moonboots zijn letterlijk vertaald maanlaarzen, maar in het echt zijn dat van die lekkere warme winterlaarzen met dik bont of dik wat anders gevuld.. waar je mee door de sneeuw kunt stappen.
lijken een beetje op de laarzen die de maanmannetjes aanhebben.. geen porum om te zien maar wel lekker warm.
sorry moon... ik weet echt niet hoe dat daar nou gekomen is.
volgens mij heeft petra dat er snel bij gezet! sniekieeeeeeeeeeeeeee
heerlijk dat dollen he!
hahahahhaha
petra zal wel dubbel gelegen hebben toen ze het las.
ik nu ook!
voor mien.. moonboots zijn letterlijk vertaald maanlaarzen, maar in het echt zijn dat van die lekkere warme winterlaarzen met dik bont of dik wat anders gevuld.. waar je mee door de sneeuw kunt stappen.
lijken een beetje op de laarzen die de maanmannetjes aanhebben.. geen porum om te zien maar wel lekker warm.
sorry moon... ik weet echt niet hoe dat daar nou gekomen is.
volgens mij heeft petra dat er snel bij gezet! sniekieeeeeeeeeeeeeee
heerlijk dat dollen he!
alsof ik .................jaja
beetje op mij afschuiven
ik zeg alleen maar wat ik zie
moest wel lachen om je uitleg marlies
zo lief vertaald als maanlaarzen voor de maanmannetjes
dat klinkt al helemaal als een nieuw verhaal......
jaaaaaaaaa Moonboots.. een nieuw lid!!!
eindelijk!
hahhahaha
moeten we even nieuwe fotos maken!
met moonboots natuurlijk!
eindelijk!
hahhahaha
moeten we even nieuwe fotos maken!
met moonboots natuurlijk!
ik lig hier echt in een deuk
volgens mij is Monica haar beroep misgelopen die had caberetierre moeten worden (hoe je dat ook schrijven mag
en dan haar avatar geweldig.............
volgens mij is Monica haar beroep misgelopen die had caberetierre moeten worden (hoe je dat ook schrijven mag
en dan haar avatar geweldig.............
jaaaaaaa gelijk haar avatar aangepast!
lachennnnnnnnnnnn
overigens moon.. je kunt zo naar de gemeente om je naam te veranderen hoor.. kost wat centen maar dan ben je wel uniek!
gaan ze over 100 jaar uitpluizen hoe de stamboom loopt... snappen ze er niets van!
lachennnnnnnnnnnn
overigens moon.. je kunt zo naar de gemeente om je naam te veranderen hoor.. kost wat centen maar dan ben je wel uniek!
gaan ze over 100 jaar uitpluizen hoe de stamboom loopt... snappen ze er niets van!
Ja die stap heb ik 20 jaar geleden al eens genomen Liesje, je weet wel niet meer de naam Dokter van mn verwekker willen dragen. Heeft me toen al genoeg gekost:) Daarna twee keer getrouwd en moest de ambtenaar van de burgelijke stand op het hart drukken dat ze mn naam wel goed moest zeggen in de trouwspeech. Zou lullig zijn als mn vader die mn getuige was niet genoemd zou worden maar de naam van mn verwekker, hahaaa.....Maar is 2 keer goed gegaan:) je naam is dan wel gewijzigd, maar je blijft een kind van je verwekker dus die staat bij de officiele dingen wel vermeld.
Dus MoonBoots gaat het niet weer veranderen hoor, hel zal inmiddels ook wel veeeeel duurder zijn als de 750 gulden van destijds!!!!!
Dus Liesje, Moontje is al uniek, wist je dat niet??????Hahhaaaa....
Dus MoonBoots gaat het niet weer veranderen hoor, hel zal inmiddels ook wel veeeeel duurder zijn als de 750 gulden van destijds!!!!!
Dus Liesje, Moontje is al uniek, wist je dat niet??????Hahhaaaa....
ja dat hoort bij moonboots.. die horen te vliegen ...langs de maan.. over de aarde.... lekker dollen.. leuk toch.
nou moon.. doe dan maar niet veranderen.. als het zooooo duuuuuur is.... kan je beter in je potje stoppen!
nou moon.. doe dan maar niet veranderen.. als het zooooo duuuuuur is.... kan je beter in je potje stoppen!
Zo is dat, nieuwe kleren, broeken vallen van mn reet, oh nee, het begint een beschaafd kontje te worden hahhaaaa
Of potje Aruba, willen we toch wel proberen volgend jaar. Opa en oma zijn beiden bijna 89 en gaan erg achteruit, mijn vader is net geweest alleen voor 2 weken, want ja, zijn mensen van de dag.
Of potje Aruba, willen we toch wel proberen volgend jaar. Opa en oma zijn beiden bijna 89 en gaan erg achteruit, mijn vader is net geweest alleen voor 2 weken, want ja, zijn mensen van de dag.
oh ik dacht dat je met een ander potje bezig was.. vanaf de operatie... maar dit is ook heerlijk ... anti-afzakkertjes en vakantie!
ja als je deze tijd iets wilt zal je er een soort van potje voor moeten maken
het vliegt echt de deur uit zeg
zo heb je wat en zo hebben ze het leeg gehaald
wat dacht je van bretels Monica
het vliegt echt de deur uit zeg
zo heb je wat en zo hebben ze het leeg gehaald
wat dacht je van bretels Monica
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: